Ca director, trebuie să ai în vedere iniţierea unei strategii care să vizeze crearea şi menţinerea unei bune reputaţii a școlii românești, capabilă să identifice și să satisfacă nevoile societății, atât din punct de vedere cultural, dar, mai ales ocupațional. Este important ca managerul din sistemul educațional să fie în măsură să elaboreze și să coordoneze o politică de marketing specifică acestui sistem social. Dar nu numai managerul, ci fiecare dintre noi, cei care activăm în acest sistem social de o importanță vitală pentru orice societate, suntem responsabili atât de calitatea resurselor din acest sistem, precum și de calitatea specialiștilor de mâine.
Director, prof. Gheorghe Spiridon
în lucrarea Managementul marketingului educațional, Iași, 2012
Echipa managerială
Director, prof. Mariana Gurzun
Director adjunct, prof. Antonela Ema Neculăeș
Program audiențe director
Luni – 12 – 14
Miercuri – 12 – 14
Program audiențe director adjunct
Marți 10 – 12
Vineri – 14 – 16
Înscrierea la audiențe se poate face telefonic la numărul de telefon 0232/760243.